امروز سه شنبه 28 فروردین 1403 http://mahanservice.cloob24.com
1

راهنمای بردهای پارس:

☆ عملکرد محافظ داخلی ترموستات:

پس از اتصال فریزر به برق، صفحه ی نمایش ترموستات علامت dE را نمایش می دهد که مخفف delay به معنای زمان تاخیر می باشد. زمان تاخیر برد 4 دقیقه طول میکشد. اگر در طول این مدت برق شهر با نوسان شدید مواجه شود ترموستات روشن نمی شود. برای بیرون آمدن دستی از زمان تاخیر؛ دکمه on/off فریزر را به مدت 5 ثانیه فشرده کرده؛ در این حالت ترموستات بصورت دستی از زمان تاخیر خارج شده و عملکرد عادی دستگاه شروع می شود. اگر در طول 4 دقیقه زمان تاخیر؛ ترموستات بصورت دستی از زمان تاخیر خارج نشود؛ پس از پایان 4 دقیقه بصورت اتومات از زمان تاخیر خارج شده و صفحه نمایش دمای داخل فریزر را نمایش خواهد داد.

☆ قابلیت تنظیم زمان انجماد سریع:

در بردهای پارس؛ بجز برد کمبی با شیر برقی؛ زمان انجماد سریع فریزر قابل تنظیم می باشد. نحوه ی تنظیم زمان انجماد سریع بدین صورت می باشد که بعد از فشردن دکمه ی supper یا همان انجماد سریع؛ صفحه ی نمایش ترموستات زمان تنظیمی را بصورت چشمک زن نمایش می دهد. در این حالت با کلید های کم و زیاد تنظیم دما، زمان انجماد سریع از یک تا دوازده ساعت تنظیم می شود. پس از 5 ثانیه اگر زمان انجماد سریع با کلیدهای کم و زیاد دما تنظیم نشود؛ صفحه ی نمایش از حالت چشمک زن خارج شده و دمای داخل فریزر را نمایش می دهد.

♦ توجه:

زمان پیش فرض برای حالت انجماد سریع یک ساعت می باشد. در صورت عدم تنظیم‌زمان؛ فریزر پس از یک ساعت از حالت انجماد سریع خارج می شود.

برگرفته شده از mahan-service.com
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه