امروز سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 http://mahanservice.cloob24.com
0

شرکت تولیدی و صنعتی فریدولین به عنوان یکی از پیشگامان تولید لوازم خانگی در ایران با بیش از 35 سال سابقه به منظور افزایش رضایت مشتریان که سرمایه اصلی شرکت محسوب می شوند، اقدام به تولید انواع مینی واش وماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک نموده است.
این تنوع با توجه به تغییرات سبک زندگی و متناسب با کارکردهای مختلف در منازل کوچک، زندگی های دور از خانواده و مسافرت پیش بینی و اجرا گردیده است.
شرکت تولیدی صنعتی فریدولین شعار کیفیت پایدار، بازار ماندگار و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است و این امر تنها با کیفیت عالی و خدمات پس از فروشف مناسب حاصل می شود. خدمات پس از فروش حامیران به عنوان مرکز رسیدگی به شکایت مشتریان یکی دیگر از گام های این شرکت در راستای احترام به حقوق مشتریان می باشد.
لازم به ذکر است کلیه محصولات این شرکت در تمامی مراحل اعم از طراحی، ساخت و بسته بندی توسط نیرو های متخصص ایرانی تولید و به بازار گسترده لوازم خانگی عرضه گردیده است. همچنین این شرکت با توجه به کیفیت تولیدات خود علاوه بر بازار داخلی صادرات کالا به دیگر کشورها را نیز در کارنامه خود دارد.
لباسشویی فریدولین شامل دو ولوم کنترلی روی بدنه دستگاه بوده که به کمک آن ها می توانید نوع عملکرد و زمان شستشوی ماشین را تنظیم نمایید. ولوم انتخابی عملکرد در 33 وضعیت شستشوی معمولی، قوی و آبکشی و ولوم تایمر قابل تنظیم تا 15 دقیقه می باشد. جهت شستشو کافیست البسه را درون ماشین قرار داده و پس آبگیری مواد شوینده را اضافه نمایید و بسته به نوع و حجم لباس ها و میزان کثیفی آن ها تایمر را تنظیم کنید، پس از شستشو نیز برای آبکشی ولوم عملکرد مربوطه را انتخاب کنید. هنگام تخلیه آب شیلنگ را روی سطح زمین قرار دهید تا خللی در عملکرد ماشین رخ ندهد.
ارورهای ماشین لباسشویی اتوماتیک درب از بالای فریدولین:
برنامه ارور لباسشویی 3.5 اتوماتیک
E1:سیم کشی
E2: باز بودن درب لباسشویی
E3: گیربکس
E4: شیطونک گیربکس
E5: برد (ترانس برد)
E6: آی سی برد
E7: موتور
E8: خازن
F1: کابل هیدروستات

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه